Tekil Mesaj gösterimi
Alt 07-01-2015, 11:18 AM   #2
meltem
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart

"Zayıf düşmanlar kalabalık saldırarak Kratos'u zor durumda bırakmayı deneyecek, hatta üzerine aynı anda çullanarak onu alt etmeye çalışacaklar."
Metale güç veren ettir!
Sadece silahlar ve işlevlerinde değil, belirttiğimiz gibi Kratos’un hareket kabiliyeti ve esnekliğinde de geliştirmeler yapılıyor. Seri bir şekilde silahlarını değiştirebilecek kahramanımız, yine aynı özelliğini kullanarak zemin değiştirebilecek (Örneğin duvarlarda yürüyebiliyor). Daha önceki hiçbir GOW’da olmadığı kadar yoğun bir düşman faktörü yer alıyor yeni oyunumuzda. GOW 2’de aynı ekranda görülen düşman sayısı 15 iken, bu sayı yeni oyunda tam 50 kişiye çıkarılmış durumda. Bir diğer açıklama da, düşman yaratıkların yapay zekaları üzerine. Söylenene göre düşman yapay zekası, önceki oyunlardan daha iyi olacak. Öyle ki, bazı yaratıkların komutanları olacak ve onlardan aldıkları emirler doğrultusunda hareket edecekler. Parçalanan vücutlar, kanlı kılıçlar ve çığlıkların yanı sıra arka planda yer alan dev Titanlar sayesinde, hem görsellik hem de atmosferin tavan yapması çok yüksek bir olasılık.

İrili ufaklı düşmanlarımızın dışında karşılaşacağımız dev boss’lar olacak tabii ki. Zira Kratos’un kini dinecek gibi değil. GOW 3’te yer alacak boss sayısının, ilk oyundan fazla, ama ikinci oyuna nazaran daha az olacağı belirtildi. Bunlar arasında doğrulanmış bir isim var ki, kendisi Yeraltı ve Ölülerin Tanrısı olmakla birlikte aynı zamanda Zeus’un kardeşi olan Hades.


Cell’in gücü adına

Sony Santa Monica Teknoloji Müdürü Tim Moss bir röportajında, 60 FPS ve 1080p değerlerinde çalışabilir bir oyun düşündüğünü dile getirmişti. Karakterlerin ve özellikle Kratos’un mükemmel tasarımlarının yanı sıra, üzerlerinde yer alan gerçek zamanlı kan, hasar ve ter sistemi sayesinde daha gerçekçi grafikler göreceğiz. Hepsi bununla da sınırlı kalmıyor üstelik. Kratos, önceki oyundan tam 4 kat daha detaylı olarak tasarlanıyor. GOW 2'de kullanılan poligon sayısının 5 bin olduğunu, yeni oyunda da bu rakamın 20 bine çıktığı düşünürsek bizi mükemmel görseller bekliyor demektir. Tüm bunlara bir de, hiçbir yükleme süresinin yer almayacağını veya çok ufak sürelerin yer alacağını ekleyin isterseniz.

Oyun geliştirmek tabii ki zor iş, ama zoruluğun da zoru olabiliyor. GOW 3’ün Baş Programcısı Vassily Filippov, yapımda görsellik olarak en fazla gölgelerde zorlandıklarını belirtiyor. Bunca yeni görsel özellik, savaşlarda ve savaşları oluşturan düşmanlarda yapılan geliştirmeler ve dahasının yer aldığı GOW 3’ü oynamak için tek bir şey gerekiyor; sadece PS3 sahibi olmak.

God of War serisi, mükemmel aksiyon duygusu, müzikleri, konusu ve çoğu yönüyle gönüllerimizi çoktan fethetmiş bir yapım. Yakın bir zamanda, firmanın sitesinde yer alan iş ilanlarının arasında “Online oyun programcısı” başlığı, “GOW 3’te acaba Multiplayer olur mu?” sorusunu doğurmuştu. Şimdiye kadar tek kişilik senaryo barındıran bir yapım olan GOW, bundan sonra da yoluna böyle devam edecek. Çünkü oyunda multiplayer olmayacağı doğrulandı. Lakin son dönemlerde popüler bir hal alan “Ekstra içerik paket” uygulaması, yeni oyunumuzda da yer alabilir bir uygulama. Henüz kesinlik belirtilmemiş, ancak ihtimal dahilinde yeni silahlar, yeni giysiler ve zırhlar gibi ekstralar, PSN üzerinden kullanıcılara sunulabilir. Online oyun üzerine dedikoduların sürdüğü sırada IGN sitesi, God of War 3 için co-op özelliğin olabileceğini belirtmiş ve bu moda en uygun karakterleri belirtmişti. Kratos ile birlikte Herkül’ün mücadelesi görülmeye değer olabilir gerçekten, ama bu ek not olarak belirtelim, bu “Sadece IGN’in görüşüydü”, yani gelişim süreciyle bir alakası yok.




"Kratos, bir Cyclops'u öldürmeden önce, bir süre onu yönetebilecek ve bu sayede etraftaki zayıf düşmanları kolayca alt edebilecek."
Yeni bir başlangıç var mıdır?

Son sözlere gelirken, bir GOW klasiği olan “Mini erotik” oyunlardan da bahsetmeden geçmeyelim. Zorlu çarpışmalar esnasında bazen tesadüf eseri bulduğu gizli odalara giren Kratos, tüm yorgunluğunu atabilecek bir tabloyla karşı karşıya kalıyordu. Bu tabloları, yeni oyunda da görebileceğiz.

Sony, ilk olarak 2004 yılının Mayıs ayında, Santa Monica Stüdyosu tarafından geliştirilmesine başlanan ve 2005 yılında PS2'ye özel olarak çıkarılması planlanan God of War'u duyurduğunda, belki de bu kadar popüler bir ismin doğuşuna önderlik ettiğinin farkında değildi. Açıklamalara göre God of War 3, serinin son halkası. Eleştirel ve ticari olarak Sony’nin en kârlı serilerinden bir tanesi olan GOW’u sonlandırmak ne derece doğru olacaktır şu an bilemeyiz. Yine de şimdiden GOW serisinin geleceğini düşünmektense, GOW 3 ile yaşayacağımız heyecanı düşünmek en doğru karar olacaktır. Bunun da farkında olan yapımcılar, var gücüyle God of War 3 için çalışıyor.
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla