03-27-2016, 05:15 PM | #1 |
Senior Member Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
| Garshasp: The Monster Slayer - İnceleme God of War oyun dünyasının en iyi serilerinden biri, hatta bazı kullanıcılar için “En iyi oyun” sıfatında. Oyun dünyası, God of War’un fanları ve gediklileri ile dolu. Hatta ben bile, vakti zamanında PSP’ye çıkan God of War: Chains of Olympus’un demosunu oynamış ve hemen arkasından gidip kendime bir tane PSP almıştım. İlk iki oyun beni PlayStation 2 başında sabahlatmıştı. Üçüncü oyunda ise PlayStation 3 ile bütünleştim desem yeridir. İşte GOW ve Kratos böylesi bağlayıcı harika bir klasik. Üçüncü yapımla birlikte PlayStation 3’te efsaneye veda ettik, umarım gerisi gelir diyeceğim, ancak Sony’nin ne yapacağı belli olmaz. Neyse buradan kısa kesip asıl meseleye gelelim, yani Garshasp: The Monster Slayer’a! Çekilin yoldan Garshasp’ın yapımcı koltuğunda Pasadena, Texas merkezli Dead Mage Studio oturuyor, hem de nasıl bir oturuş, çünkü oturup bütün GOW’ları oynamışlar ve biz de bir tane yapalım demişler. Oyun dibine kadar Kratos’un çoğu kısmını almış ve içmiş. Dead Mage Studio bu konuda temiz bir ders çalışması yapmış anlaşılan. Aslında Garshasp, Fanafzar Sharif Game Studios’un başladığı, ama Dead Mage tarafından bitirilen bir proje. Gelelim oyunumuzun içine dışına neler varmış neler yokmuş, onları anlatmaya… |
| |