OyunKolik  

Go Back   OyunKolik > Oyun Bilgileri > Oyun Anlatımları ve İncelemeleri

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08-11-2015, 10:13 AM   #1
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart Sniper: Ghost Warrior - Ön Bakış (PC)

Elim tetikte, gözüm dürbünde

Yerde işlerimiz tıkırındayken, havada beklemediğimiz tepki ile karşılaştık. Gök delinmiş, bütün üzüntülü gözyaşlarını yere bırakıyordu. Sanki bugün olacaklardan, olabileceklerden haberi vardı. Elimizden bunun adına hiçbir şey gelmiyordu. Sabahın ilk ışıkları ile iliştiğimiz dağın yamacında hareketsiz hala beklemedeydik. Giydiğimiz kamuflaj vücudumuzu kaşındırırken, yağmur yüzünden görüşüm azalmış ve rüzgârı daha fazla hesaba katar hale gelmiştim. Elim tetikte, gözüm dürbünde kıyametin kopmasını bekliyorum. Burada birazdan birileri ölecek. Umarım onlar, biz olmayız...

FPS oyuncularının en sevdiği olguların başında dürbünlü tüfek gelir. Rakiplerini sessizce gözetlemek, onu hiçbir şeyden haberi yokken gafil avlayabilmek, yüzünüzde hınzır gülümsemeye sebep olur. Bu anlar aksiyon dolu yapımlarda muhakkak bulunması gereken heyecanlardır. Şimdi ise sırf bu dakikalar üzerine temellendirilmiş iddialı bir yapım var karşımızda, Sniper: Ghost Warrior.

Herkes uyur, asker uyumaz

Özel eğitilmiş birliğin üyesi olacağımız yapımda görevimiz askeri darbe ile başa gelmiş olan Isla Trueno isimli generalin dikta düzenine son vermek. Yapımcı ve aynı zamanda dağıtıcı firma olan City Interactive hikâyemizin 16 görevden oluşacağını söyledi. Bu 16 görevi bitirmemiz ise kişiye göre 9 saat ile 11 saat arasında süreceğinin de bilgisini verdi. Günümüz yapımlarının kısa olduğunu göz önünde bulundurursak, bizleri ne kısa ne uzun soluklu macera bekliyor diyebiliriz.



Bölüm tasarımlarının göze hoş geldiğini söyleyebiliriz

Oynanışın temeli aksiyondan ziyade saklanma odaklı olacak. Kısacası eğer iyi bir atış şansı yakalamak istiyorsak, güzel noktaya pusmamız gerekecek. Bu sebeple görevlerimiz de daha çok saklanarak atış adına uygun açı bulmak ile harcayacağız. Yapım bize serbestlik tanıyarak, görevleri istediğimiz gibi bitirebilme şansı verecek. Yani size göre hangi bölgeden daha rahat atış şansı yakalayacaksanız oraya gizlenebilme ve gizlenmek adına neler yapabileceğiniz size kalmış. Alanımız genellikle sık ormanlarda oluşacağını ve kamuflaj elbisesi sayesinde kendimiz adına avantaja çevirebileceğimizi söyleyebiliriz. Atışımız rüzgâra göre yön değiştirebilecekken, eğer kalp atışlarımız hızlanırsa elimiz daha çok seğirecek. Kalp atışlarımız baskı altında artarken, baskı geçtiğinde zaman içerisinde azalacak, zaman geçtikçe de yavaş yavaş sakinleşebileceğiz. Güzel özellik olarak görülse de yapıma nasıl yedirileceğini merak etmiyor değilim. İşimizi şansa bırakmak istemiyorsak iki öğeye de dikkat etmemiz gerekecek. Bunları görebileceğimiz göstergenin yani HUD sistemimin de olacağı söyleyelim. Tabi kolay seviye de oynarsak merminin düşeceği yer kırmızı gösterge ile gösterilecek. Zorluğu artırdıkça bu gibi özelliklerden mahrum kalacağız. Gerçeğe yakın deneyim adına zorda oynamanın daha zevkli olacağı aşikâr.

Çoğu yapımın en büyük sorunlarından biri kendini tekrar eden oynanışa sahip olmasıdır. City Interactive bunu dikkate almış olacak ki görevlerimiz farklılık gösterecek. Bazı zamanlarda tek veya az hedef odaklı Sniper görevi yerine, çatışma ortamlarında birliğimize uzaktan destek vereceğiz. Kısacası zaman zaman tempo hızlanırken, kimi anlarda tempo düşüp yerine gerilimli bekleyiş alacak. Birbirlerini sadece uzun menzilli tüfek ile vurmak isteyenlere müjdemiz ise yapımın çoklu oyuncu modunun bulunacağı. Şu ana kadar detay verilmese de ilerleyen günlerde bilgi verileceğini umut edebiliriz.

İzlediğimiz videolardan ve ekran görüntülerinden grafiklerin iyi gözüktüğünü söyleyebiliriz. Zaten yapım kalitesini ispat etmiş Chrome Engine motorunu kullanıyor. Call Of Juarez: Bound In Blood da aynı grafik motorunu kullanıp bilhassa ormanlık alanlarda başarılı performans sergilemişti. Sniper: Ghost Warrior önceden bahsettiğim gibi dağ, bayırda geçeceğini için grafik bazında başarılı bir sunum sergileyeceğini düşünüyorum.



Karakter modellemeleri konusunda City Interactive çok iddialı

Bazen gerçeklerle yüzleşmemiz lazım

Gelelim korkutucu gerçeğe, yani City Interactive’e. Şu ana kadar dağıtımcılığını veya yapımcılığını üstlendiği hemen hemen bütün yapımlarda çuvallayan firmamız beni ve çevremde sabırsızlıkla Sniper: Ghost Warrior’u bekleyenleri korkutuyor. Genellikle hikâye bazında hiçbir şey veremeyen şirket umarım beni yanıltır ve bu sefer güzel bir iş ortaya çıkarırlar. En büyük korkumun grafik olarak şişirilmiş ama atmosfer, öykü anlatma bazında içi boş oyun çıkartmaları. Tabii ki de hep kötü işler yapmış olmaları öyle devam edeceği anlamına gelmez. Bu sebeple elimizde bekleyip, görmekten başka çare yok. Kendi verdikleri bilgiler ışığında en gerçekçi sniper temeline dayandırılmış yapım olacak. Bu açıklama bile ne kadar iddialı, ciddi hazırlandıklarının göstergesi. Söylemlerinde bahsettiği özelliklerin hangisinin başarılı şekilde yedirildiğini ise haziran ayında, XBox 360 ve PC platformları için raflara düştükten sonra öğrenebileceğiz.
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:26 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Canlı bahis siteleri istanbul escort eryaman escort bursa escort bursa escort bursa escort

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35