OyunKolik  

Go Back   OyunKolik > Oyun Bilgileri > Oyun Anlatımları ve İncelemeleri

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08-20-2015, 10:56 AM   #1
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart Fight Night: Champion - İnceleme

Eğlence sektörü ile en fazla dirsek temasında bulunan sporlardan biridir boks. Ring, ışıklandırmalar, şık sunucular, binlerce dolara bilet alıp gelmiş izleyiciler ve dev pazarlama bütçeleri, boksun bir spor mu yoksa şov mu olduğu konusunda tartışmalara yol açıyor. Müsabaka sporları arasında Formula 1’den sonra en prestijlisi sayabileceğimiz boks, ülkemizde çok fazla takip edilmese de, dünya çapında büyük bir hayran kitlesine sahip. Bu kitleyi nakit akışına dahil etmek isteyen EA Sports da, yetiştirebildiği her yıl yeni bir Fight Night oyunu ile karşımıza çıkıyor.

Hatırlarsanız, Fight Night Round 4 çıkacağı vakit, geliştiriciler yine kendi hazırladıkları üçüncü oyunu yerden yere vurdu ve “o bir hiçti, siz bir de FNR4’ü deneyin” tadında açıklamalar yapmıştı. Gerçekten de her yeni FNR ile çıtayı biraz daha yükseltip, rakipsiz oldukları boks oyunlarına getirdikleri yeniliklerle EA Sports ekibi alkışı hak ediyor.

Joystick ile yeniden tanışın

Her devam oyununda olduğu gibi, Fight Night Champion’da da bazı riskler alınmış ve özellikle dövüş mekaniği ile oyun kontrollerinde büyük değişikliklere gidilmiş. Aylarca çalışıp, önceki oyunlardaki kontrollerin ustası olduysanız, size kötü bir haberimiz var: analog tuşların vazifesi tamamen değişmiş durumda. Eğer analog tuşla daireler çizerek aparkat vurmanın ustası olduysanız, yeni kontrolleri ciddi biçimde yadırgamanız mümkün.



Artık her iki taraf için dörder yön bulunuyor ve istediğiniz atağı yapabilmek için sağ analog tuşunu bu yönlere çekmeniz gerekiyor. Örneğin sağ veya sol aparkat vurmak için sağ analog tuşu çok hafif sağa veya sola kaydırarak aşağı indirmeniz yeterli. Seriye yeni başlayacaklara büyük kolaylık sağlayan bu yeni tuş dizilimi, FNR gediklilerinden büyük tepki alabilir.

Dövüş mekaniğindeki bir diğer yenilik ise bloklarda gözleniyor. Otomatik olarak gard alan boksörler, artık saldırıları yukarı veya aşağı şeklinde ayırt etmeksizin savuşturuyor. Sağ tetik tuşuna bastığınız anda boksör gard alıyor ve rakip ister yüze, ister gövdeye çalışsın, gelen atakları büyük oranda savuşturuyor. Açıkçası yeni kontrollerle birlikte yağmur gibi komboları rakibin ağzına ağzına saydırmak oldukça kolaylaştığından, yeni gard sistemi de bir nevi emniyet supabı işlevi görüyor. Eski sistem olsaydı, özellikle çoklu oyuncu modunda üstünüze rastgele sallanan yumruklardan kaçmaya çalışmak can sıkıcı bir hal alabilirdi.
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:27 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Canlı bahis siteleri istanbul escort eryaman escort bursa escort bursa escort bursa escort

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35