OyunKolik  

Go Back   OyunKolik > Oyun Bilgileri > Oyun Anlatımları ve İncelemeleri

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08-21-2015, 09:04 AM   #1
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart The Witcher 2: Assasins of Kings - Röportaj (PC)

2007 yılında piyasaya sürülen ve fazlasıyla beğenilen The Witcher, hayranlarına yeni oyunuyla yeniden merhaba diyecek. Sadece PC için geliştirilen ilk yapım, 1.5 milyon satmış ve 100'ün üzerinde ödüle layık görülmüştü. Doğal olarak yeni yapımdan da beklentilerimiz bir hayli fazla. Biz de bu bağlamda The Witcher ekibindeki kıdemli yapımcı Tom Gop ile konuşma fırsatını yakaladık.

1. Oyuncular bütün başarılı oyunların devamlarını bekler. The Witcher 2’yi geliştirmeye nasıl karar verdiniz, ne zaman başladınız?

-Fanlardan ve basından aldığımız geri dönüşlerle kolay bir karar oldu. “Görünüşe göre iyi bir RPG oyunu yapmayı biliyorsunuz, bunu yapmaya devam edin” mesajını aldık. Biz de devam ettik. The Witcher 2: Assasins of Kings üzerinde, ilk oyun piyasaya çıktıktan hemen sonra çalışmaya başladık. İlk olarak takımın bir bölümü vizyonu tamamlamak ve yeni teknolojiler konusunda çalıştı. Yaklaşık bir yıl sonra ise bütün takım bu proje üzerinde yoğunlaştı ve bu da oyun çıkana kadar böyle devam edecek.

2. Oyunun hikâyesi hakkında bilgi verebilir misiniz?

-Spoiler vermeden mi? O kadar kolay değil. Eğer The Witcher’ın sonunu gördüyseniz, gizemli bir adamın Temeria krallığındaki önemli birine kötü bir şey yaptığını biliyorsunuzdur... Şimdi ise Geralt’ın bu olayın arkasında ne olduğunu bulmasının zamanı – “Assasins of Kings”(Kralların suikastçileri) başlığı da oyunun ana konusu hakkında bilgi veriyor.


3. The Witcher 2’nin ön plana çıkan özellikleri neler?

- Bir önceki soruda sorduğunuz şey oyundaki en önemli özellik. İyi bir hikâyeye sahip değilseniz, iyi bir RPG’niz de olamaz. The Witcher 2’nin RPG öğelerini geliştirmek için çok çalıştık. Karakter gelişimi, simyacılık, dövüş ve en önemlisi bu üçünü bir araya getirmek. Oyun bu ayrı özelliklere odaklanmıyor, daha çok kahramana ve hikâyeye odaklanıyor. Ayrıca yeni teknolojilerden de bahsetmeden geçmemeliyim. Yeni render araçlarımız, daha önce Aurora’yla yapmamıza imkân vermeyen şeyleri yapmamızı sağladı.

4. Bu sefer sadece PC’de değil, PS3 ve Xbox 360 platformlarında da çalışıyorsunuz. Buna nasıl karar verdiniz ve beklentileriniz neler?

-The Witcher 2’nin konsol versiyonu hakkında henüz yorum yapmak istemiyoruz. Planlanmış durumda, evet – ancak detay vermek için çok erken. Bu konuyla ilgili detaylı bilgi için daha çok zamanımız var.

5. Peki ya The Witcher 2 için Natal veya Move?

-Bu sorunun cevabı da üsttekiyle aynı .
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:25 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Canlı bahis siteleri istanbul escort eryaman escort bursa escort bursa escort bursa escort

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35