OyunKolik  

Go Back   OyunKolik > Oyun Bilgileri > Oyun Haberleri

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 10-13-2016, 08:00 PM   #1
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart 70$ önemli bir kazanç mıdır?

70$ önemli bir kazanç mıdır?

Son zamanlarda yaptığım onca eleştiriye rağmen, Sony düşmanı olduğumu kimse söyleyemez � rekabetin gerisinde kalan oyun katalogu ve �vaporware� olarak görebileceğiniz zayıf online portalına rağmen bu siyah kutu şu ana dek geniş kitlelere sunulmuş beklide en güçlü ve en seksi tüketici ürünlerinden biri. Bir iyi niyet ifadesi olarak, Tokyo�daki arkadaşlarıma bağırmayı bir süreliğine bırakıyorum. Evet doğru duydun Redmond, sıra sende.


Son iki senedir Xbox 360�ın teknik özellikleri söz konusu olduğunda hardcore oyuncular saç baş yoluyor. Aşırı ısınma ve yanıp sönen kırmızı ışıklar bir yana, platformun en büyük dezavantajı kuşkusuz standart olmayan sabit diski. Her ne kadar birçok farklı model fiyatlandırması Microsoft�un yeni nesildeki başarısının sebeplerinden biri olarak görünse de, bunun platforma uzun vadede yan etkileri artık ayyuka çıkmış durumda.

Tıpkı Live Arcade örneğinde olduğu gibi. Herkes gibi yapımları indirmeyi çok seviyorum ve şimdilerde sabit diskimde kırka yakın oyun bulunuyor. Yapımcıların Live Arcade oyunları konusunda belirlenen boyut sınıra takılmaya başlamaları (ki bilindiği gibi geçtiğimiz sene bu sınır 50 MB�dan 150 MB�ye çıkarılmıştı) beraberinde oyun yapımcılarının Arcade�den daha az sınırlamalara sahip dağıtım kanallarına yönelmesine neden olacağını düşünmemek elde değil. 28 Nisan�da 1up.com�un tüm bunları ortaya koyan ve Valve�ın Portal�ı Live Arcade üzerinden çıkarma uğraşının Microsoft tarafından reddi bu olay için belirleyici bir başlangıç ki burada da maalesef boyut belirleyici bir faktördü. Aynı şekilde Capcom�un yapımcı kadrosunun HD bir Street Fighter oyununun kaplama ve animasyonlarını mini bir 150 MB�lık pakete sığdırma konusundaki sıkıntıları da duyuldu.

�Opsiyonel� olarak sağlanan sabit diskin sahip olduğu daha da başa bela olan şey ise görülebilir bir şekilde etkilenen donanım performansı. Mass Effect kuşkusuz müthiş bir yapım, fakat aynı zamanda Xbox 360�ın sınırlarını da şu ana dek çıkan diğer oyunların tümünden daha çok sergiliyor � kare sayısı sistemin optik sürücüsünden medyadan okuma ve stream işlemi sırasında ciddi bir biçimde düşüyor. Eminim ki Bioware çalışanları buffer amaçlı rahatça kullanabilecekleri bir ya da iki gigabyte alana sahip olabilselerdi durum çok daha farklı olurdu. Bunun yerine, sırf satıcılar 280$�lık bir Xbox�un varlığı iddiasını kanıtlayabilsinler diye oyuncular bu gereksiz teknik sıkıntıları dışında sıra dışı olan konsollarına dayanmak zorundalar.

Microsoft�un çok daha geniş bir pazara yayılma fikrini destekliyorum � Eminim istatistikler de 300$�ın altında bir fiyatın önemini ortaya koyuyordur ki, koymasa Core ya da Arcade sistemler var olmazdı. Fakat düşünüyorum da acaba kaç Core paket kullanıcısı konsolunu online olarak kullanabiliyor; beraberinde gelen hafıza kartı bırakın Live�deki medyaları, oyunları sadece oyun kayıtları ve güncellemelerin sığabileceği büyüklükte. Microsoft medya yüklemeleri ve çığır açıcı yazılımlar için HDD�yi zorunlu kıldığı sürece PlayStation 3�ün şu anki tacını almasını kolaylaştıracak. Zor bir adım olduğunu biliyorum Redmond fakat atmak zorundasın.
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:51 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Canlı bahis siteleri istanbul escort eryaman escort bursa escort bursa escort bursa escort

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35