OyunKolik  

Go Back   OyunKolik > Oyun Bilgileri > Oyun Haberleri

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 01-03-2016, 06:29 PM   #1
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart Battlefield 3 6 Aralık 2011 Salı Patch'i Neleri Değiştirdi ?




Çözülen Sorunlar
  • Spawn geri sayım ekranında spawn point kaybolduğunda ve rounda başlarken oluşan mavi kenar oluşması problemi giderildi.
  • Round sonunda oyuna katıldığınızda oyunun bu ekranda donmasına ve bir dahaki rounda kadar birşey yapılamamasına ilişkin bir problem giderildi.
  • Kill cam server ayarlarında kapatıldığında kill cam kamerasının 3. kişi gözünden göstermesine yol açan sorun çözüldü.
  • Bazı dogtag'ların üzerlerindeki stat bilgileri düzeltildi
  • Surveillance ribbon'un TUGS ile yapılan spotları saymaması sorunu giderildi.
  • Grand Bazaar conquest small modunda mini haritada gösterilmeyen savaş alanı krokileri eklendi.
  • Caspian border haritasında amerikan üssündeki tank spawn yeri yıkılan bir ağaç tarafından yokedilmemesi için değiştirildi
  • İngilizce seslendirme kullanarak oynanırken rus askerlerinin c4 yerleştirmelerinde ortaya çıkan bir ses problemi giderildi
  • Tv füzelerinin kendi helikopterini vurmasına ve patlatmasına yol açan bir hata giderildi.
  • Kilitlenilebilen silahları hedefe kilitlenmeden ateşlemeye çalıştığınızda ortaya çıkan bir problem giderildi.
  • Chat penceresinde ufak ayarlamalar yapıldı, artık daha rahat okunacaktır.
  • Nişangahlarından alakasız yere roket ve mühimmat atan bazı araçlardaki sorunlar giderildi.
  • G17 supressed silahının lazeri düzeltildi.
  • Renk körlerine yardım etme amacıyla, değişik hud(araç göstergeleri) renkleri eklendi.
  • Network interpolation ayarı eklendi. Bu yenilik, yüksek band genişliğine sahip kullanıcıların gecikme ve lag'ları en aza indirmesini sağlayacak, fakat takılmaları bir miktar artırabilir. Kullanıcı kendi network'ü için en iyi ayarı yeni eklenen kaydırma çubuğunu kullanarak ayarlayabilecek.
  • TDM modunda spawn koruma alanının çapı artırıldı.
  • Kara araçlarındaki sis sorunu giderildi, artık füzeler daha sık ıskalayacak.
  • Kullanıcıların herhangi bir araçta IRNV dürbünü ile görmesini sağlayan bir sorun giderildi.
  • Oyuncuların kayaların üstünden koşarak atladığı veya sudayken koşmaya çalıştığında ölmesine yol açan bir problem giderildi.
  • Bazı kilitlenme problemleri giderildi ve genel stabilite artırıldı.
  • Oyuncuların üst üste binen cesetleri revive etmeye çalışırken yaşadığı bir problem giderildi.
  • Herhangi bir gamepad axis'ini artık dijital giriş olarak tanımlayabileceksiniz. Bu sayede pc oyuncularının gamepad'lerindeki stick'lerden birini gaz/fren olarak atayabilmesine imkan verilecek.
  • Paraşütte iken kendinizi öldürdüğünüzde killcam çıkması problemi giderildi.
  • Hava radarında herşeyin direkt gözükmesi özelliği kaldırıldı. Artık hava radarında sadece lazer ile işaretlenmiş, ısı izi eşik değerinin üzerinde olan nesneler, düşman füzeleri ve alınabilir bayrak noktaları gözükecek.
  • Kullanıcı tilde tuşu ve pause menüsüne(esc) aynı anda bastığı taktirde oluşan teknik bir kilitlenme problemi giderildi.
  • Ekranda yeşil patlamalara sebep olan bir problem giderildi.
  • Zoom toggle ayarı kullanılırken çift ayağı kaldırdığınız taktirde silahın otomatikman nişangah görünümüne geçmesine yol açan bir problem giderildi.
  • Paraşütün paraşütü kullanan kişinin öldürüldüğünde havada asılı kalmasına yol açan bir problem giderildi.
Silah Dengelerinde Yapılan Değişiklikler
  • Bazı silahların susturucu kullanırken ateş ettiğinizde mini harita'da yine de görünmenize yol açan bir problem giderildi. Artık susturucu ile haritada görünmeyeceksiniz.
  • Tactical Light'ın gücü düşürüldü böylece artık uzak mesafelerden kör edici olmayacak.
  • IRNV(gece görüşü) dürbününün gücü düşürüldü, böylece artık sadece yakın menzilde aktif olarak kullanılabilecek.
  • Spec ops kamuflajının termal maskeleme özelliği düşürüldü.
  • Ammo spec'inin ekstradan 40mm bomba vermesine yol açan bir problem giderildi. Artık sadece frag spec'i 40mm ve el bombalarını verecek.
  • Frag spec'i ile gelen ekstra 40mm bombaların sayısı artırıldı.
  • Anti tank mayınları sınırsız mayın konulmasını engellemek adına artık oyuncu öldükten sonra sadece 20 saniye duracak. (Gelecekte bunun da düzeltileceği, yapılacaklar arasında olduğu not düşülmüş)
  • Sniper tüfeği mermilerinin yok olma süreleri uzatıldı böylece artık aşırı uzak mesafelerden atış imkanı sağlandı.
  • Bazı silahların tanımları, kalibreleri ve atış hızlarını gösteren bilgiler düzeltildi. Bu silahların kendilerinde ise bir değişiklik yapılmadı.
  • M9 ve MP443 tabancaların karşı takım tarafından da kullanılabilmesine imkan tanındı, artık 100 kill sonucu olarak unlock edildiğinde kullanılabilecek.
  • Lazer güdümlü füzelerin hedefleri çok hızlı hareket ettiğinde hedeflerini ıskalamalarına yol açan bir problem giderildi.
  • Hava araçlarında stealth eklentisinin etkinliği düşürüldü.
  • Jetlerde beam scanning eklentisinin etkinliği düşürüldü.
  • AA silahlarından zırhlı araçlara ve piyadelere verilen hasar bir miktar düşürüldü.
  • RPG ve tank toplarının AA araçlarına verdiği hasar artırıldı.
  • Tüm silahlarda "tam otomatik" modda ateş edilme durumundaki isabet oranı düşürüldü. Burst atışlar artık orta ve uzak menzilde tercih edilebilir olacak.
  • LMG'lerin bipod ile birlikte kullanıldığında uzak menzile yaptıkları burst atışların etkinliği artırıldı.
  • .44 magnum mermilerinin menzili bir miktar artırıldı.
  • 4.6x30mm and 5.7x28mm mermilerin yakın menzil hasarı artırıldı.
  • Mortarın geri doldurma süresi 3.5 saniyeden 4.8 saniyeye çıkarıldı ve merminin ateşlendikten itibaren yere düşmesine kadar olan süre de artırıldı.
  • MP7, P90, PP2000, PP-19 ve UMP45 silahlarında susturucunun nişan alarak ateş edildiğinde verdiği ekstra isabetlilik azaltıldı.
  • SOFLAM ve Araçlardaki lazer işaretleme aygıtlarının etkin görüş açısı ve menzili artırıldı.
  • Yarı otomatik ve Tam otomatik shotgun'lara takılan 12G Frag mermisinin hasarı düşürüldü.
  • Savaş jeti cannon mermilerinin tüm araçlara, özellikle de helikopterlere verdiği hasar artırıldı.
  • Minigun tipi silahların(pantsir/centurion) heli ve jetlere verdikleri hasar düşürüldü.
  • Stinger'ların jetlere verdiği hasar artırıldı.
  • Jet ve helikopter gunner'larının flare(saptırıcı fişek) yeniden dolma süresi artırıldı.
  • AN94'de bir takım ayarlamalar yapıldı, böylece artık bu silahın burst modu daha fazla avantaj sağlayacak.
  • AN94'e tekli atış modu eklendi.
  • M416'nın geri tepmesi bir miktar artırıldı ve burst atış modu kaldırıldı. (bu silah normalde burst moduna sahip değildir)
  • TDM modunda Kharg Island, Grand Bazaar, Caspian Border, Seine Crossing, Operation Firestorm, Damavand Peak ve Noshahar Canals haritalarının spawn noktalarında düzenleme yapıldı.
  • Caspian border haritasında benzinliğin bayrak alma alanı düzenlendi.
  • Noshahar Canals haritasında çıkılabilecek maksimum araç yüksekliği artırıldı.
Minimum Oyuncu Sayısı
Artık yeniden oyunu hem ranked hem de unranked modlarda 1 oyuncuyla başlatmak mümkün olacak. Bunu kullanıcılardan ve server sağlayıcı firmalardan aldıkları birçok olumsuz geribildirim sebebiyle eski haline çevirmişler.

Gelecekteki planları ise sunucunun yeterli oyuncu sağlanıncaya kadar oyuncuların istedikleri herşeyi yapabildikleri ve oynayabildikleri fakat skorun aktif olmadığı bir "ısınma modu" nun getirilmesi yönünde.
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:45 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Canlı bahis siteleri istanbul escort eryaman escort bursa escort bursa escort bursa escort

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35