OyunKolik  

Go Back   OyunKolik > Oyun Bilgileri > Oyun Anlatımları ve İncelemeleri

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08-28-2015, 05:22 PM   #1
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart Burnout: Revenge [PlayStation2]

Yaya geçidine, otobüs durağının ya da dükkanların önüne park ederek iki saat boyunca gelmeyen, durakta otobüs varken yaklaşan otobüsün "of ne beklicem iki saat bunu, yolcular diğer otobüse binsin" diyen şoförler, motorcuları sıkıştıran arabalar, ehliyetini "alın teriyle almış" insanlar aklıma geldikçe Burnout Revenge'i her seferinde daha çok seviyorum. Peki neden? Burnout hayranıysanız bu oyunun incelemesini beklemenize hiç gerek yok. İncelemeyi oyunu gözü kapalı aldıktan sonra okuyorsanız, o zaman yukarıda ne demek istediğimi çok daha iyi anlarsınız.
Şu Criterion da olmasa ne yapacağız? En azından trafikteki arabalara olan sinirimizi nasıl bir yerlerden çıkartacağız? Bilmiyorum diğer şehirler nasıl. Ama İstanbul'un oniki milyon nüfusunda altı milyon araba olursa ve bu giderek artıyorsa, insan yarım saatlik evin yolunu bir buçuk saatte alıyorsa biraz sinirleniyor tabi.
Bir şekilde rahatlamamız gerek
Neyse. Sinirlerime biraz hakim olmalıyım. Ne diyorduk? Evet, inceleme. BO3'ü nasıl bilirsiniz? Ben şahsen iyi değil müthiş bilirim. İkinci bölümden sonra bambaşka yeniliklerle kaşımıza çıkan üçüncü oyunu, bu son çıkan bölüm ile unutacaksınız.
Her zaman olduğu gibi yeni bir oyun almanın ve pırıl pırıl parlayan kutusundan çıkararak narin PS2'mize takmanın heyecanını yaşıyor insan (narin, çünkü ufak bir darbeyle titreşim bozuldu). Sayın Criterion, bizlere bu harika ve ağzına kadar adrenalin dolu oyunu sunduğun için sana minnettarız.
Bana ne zaman oyunlarda ana menü çok çekici geldiyse ilk yorumum hep olumludur. Genelde de haksız çıkmam zaten. Giriş videosundan sadece harika diye bahsedip geçeceğim. İş bir PS2 videosu ve BurnOut ise diyecek pek bir şey yok. Bize laf düşmez. Üzerinde duracağımız şeyler tabii ki yenilikler ve bu yeniliklerin getirdiği artı ve eksi sonuçlar. Böyle bir oyun için "eksileri" demek beni çok üzse de tarafsız olacağız tabi. Gerçi sevdiğim tüm oyunlar için "eksiler" demek üzüyor desem daha yerinde olur
Ne yapıyoruz? Her zamanki gibi profilimizi kaydettikten sonra tek kişilik oyuna, dünya turuna başlıyoruz (single player-world tour). Ardından hemen aç kurtlar gibi "bu ne, şu ne, şuraya girince ne var, şurası ne" gibi bir durum içersindeyken bir de bakmışız ki bir yerlerde yıldızlara ve o an için sahip olduğumuz rank yani rütbeye takılıyor gözümüz. Rank'ta ne diyor biliyor musunuz? Harmless, yani zararsız! Biz?! Zararsızmışız!
Derhal bu iğrenç, tiksindirici ve bir o kadar da aşağılayıcı rütbeden kurtulmamız gerekiyor. Hiç yakışık almayan bu "zararsız" halimizden kurtulmak ilk başta göze kolay gözükse de pek kolay değil. Ya da size şöyle diyeyim: Bu rütbeden 50 yarışta da kurtulabilirsiniz 10 yarışta da. Toplam onbir tane rank mevcut.

Ah şu yıldızlar, bir azalsalar...
Bir oyuna başladığınız zaman hep ilk bölümleri kolay olur. Geçmesi, birincilik ya da öldürmesi vs sizi hiç zorlamaz. Ama Burnout: Revenge'de bunun tam tersi. Evet ilk bölümde bile zorlanacaksınız. İş, altın madalyayı size verilen süre içersinde yarışı bitirdiğinizde verileceği zaman, ellerinizden başka yerler de terleyecek inanın.
Burnout: Revenge'de artık uygulamanız gereken en önemli şeyler arasında birinci sırayı alan, kestirme yollar. Oyunumuzun bir yeniliği bundan ibaret. Bu kestirme yolları kullanmazsanız bölümleri, nasıl desem altın madalya için gereken zamanda bitirmek imkansız gibi bir şey. Ne kadar da kolay değil, değil mi?
Yoksa sadece kestirmeleri kullanarak bitirebileceğinizi mi sandınız hı? Eheh yok canım. Bir oyun bu kadar basit olmamalı, değil mi? Kestirmelerden ayrı hiç kaza yapmamanız gerektiğini de söylemiş miydim? Hayır mı? Ha kestirmeleri kullanmalı ve kaza yapmamalısınız dedikten sonra nitronuzu da boş bırakmamanız gerektiğini söyleyeyim de tam olsun artık. Burnout bu. "Hızdan başka şeylere de ihtiyacınız var". Merak etmeyin başka sürprizim yok (şimdilik).
Burnout 3: Takedown ile gelen bir kaç yenilik vardı. Crashbreaker, Road Rage ve Last Man Standing gibi. Bu "gibiler" Burnout: Revenge'de de var. Ancak biraz daha gelişmiş ve değişmiş haliyle. Artı olarak da Traffic Attack adlı yeni bir mod mevcut ve işte bu mükemmel bir şey. Sırasıyla değinelim bunlara da. Öncelikle crashbreaker'ın (c.b.) ne olduğunu hatırlatmak gerekirse; crash modunda belli sayıda arabaya çarptığınızda arabamızı patlatıyor ve çok daha fazla hasar verebiliyorduk çevredeki araçlara. Bunun gelişen ve değişen kısmı artık sadece crash'ta değil road rage'de de kullanacak olmamız. Tabi bu bütün road rage'lerde geçerli değil. Sadece crashbreaker road rage bölümlerinde yapabileceğiz.
Crash modunda arabalara hasar verirken ekranın altında bir yüzde barı göreceğiz. Bu %100'e ulaştığında (araçlara hasar vererek) yine aynen Burnout 3: Takedown'da olduğu gibi R2 ile aracımızı patlatacağız ama bunu R2'ye durmadan ve hızlı bir şekilde basarak yapacağız ve bu esnada R1'e basılı tutarak yani impact moduna geçerek R3 ile yön vereceğiz, sonra da kendi halinde ilerleyen trafiğe doğru götürerek ihtiyacımız olan altın madalya için, gereken puana daha kolay ulaşacağız ya da stat kasan sayın psikopat oyuncular için gereğinden daha çok puan haneye yazılacak. Ayrıca bu modda bir target (hedef) araç mevcut. Evet, crash modundaki bir başka yenilik. Yol üstündeki nitro, x2, x4 gibi bonusları unutun artık. Eğer target car'a da hasar verirseniz yüksek puan geliyor. Önceki oyunlardaki crash'ten ayrı BO:R'deki bölümleri bir hayli uzun. Daha önce yolun biraz ilerisine doğru kaydık mı kırmızı bir alan kapıyordu geri kalanını. Bunda ise çok geniş bir trafik mevcut. Git git bitmeyecek neredeyse. Ama ihtiyacınız olan rotayı ayarlamak biraz zahmetli olabilir. Ne de olsa patlatmanız gereken arabalardan ayrı bir de günün target'i var.

Bu arada, bundan böyle hesaba katmanız gereken bir de rüzgar etkeni var. Siz kuşlar gibi havalandıktan sonra (rüzgarın yönü ve şiddeti ekranın sağ altında gösteriliyor) artık size uygun gelen şekilde arabaya yön verecek ve trafiğe "en uygun şekilde" girip maksimum puan için sınırları zorlayacaksınız.
Peki bu crashbreaker bir defalık mı? Hayır değil. Siz ilk patlamadan sonra yine yeteri kadar araca hasar verirseniz ve yüzdelik barı doldurursanız bir crashbreaker daha kazanıyorsunuz. Ama bu biraz kazık diyebilirim. Yani trafiğe çok iyi bir şekilde girmelisiniz ki, yüksek puanlar için önünüz açılsın. Ama diyeceğim şu ki her zaman altın madalya almak istemeyeceksiniz. Bunun sebebi oyunun kazık olmasından dolayı değil.
Crash'taki diğer yenilik ise oyuna artık kendi belirleyeceğiniz hızda başlamanız. Soldaki kadran tarzı barı, önce X ile gaz vererek harekete geçireceğiz, istenilen seviye tekrar X ve sonra da nitro için son defa X dedikten sonra belirlenen hızda crash'e başlayacağız. Yalnız dikkat edin çok yüksek hızda fırlamak isterken motoru gümletmeyelim
Ara bölüm crash'e başlarken size yol haritasını tanıtıyor. Nerde hangi araçlar var, şu yoldan girersen nereye çıkarsın, burdan girersen hangi araçta patlarsın gibi bir önizleme yapıyor ve sonra da oyuna başlayacağınız arabayı seçmeye geliyor sıra. Ağırlık, hız ve rüzgar gibi etkenleri göz önünde tutarak ihtiyacınız olan aracı alıp ortalığı kaosa bulamaya hazır hale geliyorsunuz. Başlamadan önce iyi düşünün. Ufak araçlara arkadan okkalı bir şekilde çarparak onların önündeki büyük araçlara çarpması ve onların da diğer araçlara çarpması sizin için çok önemli. Bunlar yüksek puanlar demek. O yüzden siz önünüzdeki ufak araçla etkileşimde bulunduktan sonra diğer bir yola girmeniz gerekebilir. Nitekim, o tarafta zaten gerekli hasarı veriyor ve yolunuza devam ederek diğer trafiğe dadanıyorsunuz.
Boost... Daha fazla boost! Nonstop boooost...!
Ne diyorduk, crashbreaker road rage falan demiştik. Adından da anlaşıldığı gibi crashbreaker'ı road rage'te de tadacağız. Kolay lokma olmayan rakipleriniz inanın size çok zorluk çektirecekler. Ama bunu yanlarına bırakmamalıyız! Biz zararsız değiliz! Giriş paragrafını hemen hatırlayın. Çabuk! Evet sinirlendiniz, değil mi? Ne o? Yoldan mı çıktınız? Biri size takedown mı yaptı? Hiç üzülmeyin. Bunun acısını ondan önce, arkadan gelen diğer yarışçılardan veya çevredeki araçlardan çıkaracağız! Nasıl mı? Sadece, biri sizi indirdiğinde R2 çakarak! Boom! Crashbreaker! Harika, değil mi!? Bu esnada R1'e basılı tutmanızı öneririm. Mesela köşeyi dönerken patladınız ve arkadan gelen rakipleri bekliyorsunuz. Ağır çekimde bekleyin ki daha rahat bir şekilde c.b. yapabilesiniz. Ayrıca tek seferde bir kaç rakip bile patlatabilirsiniz doğru zamanlamayla. Crash, double crash, triple crash ile statlarınızı yükseltin. Böylece de instant takedown gerçekleştireceksiniz. Tabi bu c.b.'den ayrı bir de aftertouch var. Neydi bu? Siz patladıktan sonra impact mod'dayken aracınıza yön vererek rakipleri yolundan çıkarmanız.
Road rage modunda bir de zaman var. Hepsinde değil tabi, bazı bölümlerinde. Bu zaman içersinde altın madalya için gereken takedown sayısına ulaşmamız gerekiyor. Bir hayli zorlu rakiplerle bu iş pek kolay değil. Ama hoş bir yanı, belli sayıda takedown yaptığınızda zamanın artması. Time extend'in 3 takedowns. dediği vakit var gücünüzle üç tane takedown yapın ki bu size en az 40-45 saniye kazandırsın. Elinizi çabuk tutarsanız zaman üstüne zaman eklenerek çok daha rahat bir şekilde altın madalyaya ulaşır ve statlarınızı yükseltebilirsiniz.
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-28-2015, 05:23 PM   #2
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart

Bir yarış oyunu böyle bir intikam ile yanıp tutuşmamıştı...
Revenge = İntikam. İnanın adını sonuna kadar hakeden bir oyun. Bundan o kadar büyük bir zevk alıyorsunuz ki... Oyun, yarış oyunu olmaktan çıkıyor sanki Matrix Reloaded'daki otoban sahnesine dönüşüveriyor birden bire. Evet, öyle sahneler karşınıza çıkacak ki ağzınız kulaklarınıza varacak. "Müthiş, mükemmel, deli" gibi terimler bazen yetersiz kalacak.
Oyunun en büyük özelliği artık trafikten korkmamanız olacak! Hemen hemen. Çünkü bu korkusuz hareketler yolun diğer şeridine geçildiğinde yerini "yusuf"a bırakıyor. Öncelikle neden korkmamanız gerektiğini anlatalım. Artık kendi şeridinizde giderken karşınıza çıkan bir arabanın sağından ya da solundan geçmek zorunda değiliz! Burnout ile gazlamışken karşınızda hızla yaklaşmakta olan otobüs ya da TIR harici araçlardan birine arkadan GÜM diye vurduğunuz zaman boost kazanıyorsunuz! Büyük bir iştahla araçları trafikte sürüklüyor, uçurumlardan fırlatıyorsunuz. Yok böyle bir şey! Bundan ayrı o anda gerçekleşen sahneler size inanılmaz bir zevk veriyor. Çünkü trafikteki araçlara çarpan sadece sizler değilsiniz. Rakipleri de unutmamak lazım. Onların eli armut toplamıyor. Siz yolunuzda giderken sağ ya da soldan uçuşan arabalar görüp bunların arasından sıyrılmak... (Şimdi yazıyı mazıyı bırakıp dalacağım oyuna, ama saat biraz geç olduğundan bunu ertelemeliyim (2:22)). Yarın iş de var. Öyle ağız sulandıran, yüz güldüren, heyecan içinde bırakan sahneler çıkıyor ki karşınıza, bunu kesinlikle ama kesinlikle görmelisiniz. Üstelik trafiği kullanarak diğer araçları saf dışı bırakırsanız takedown traffic yapıyorsunuz.
Şimdi de şu yıldızlardan ve rank'ten bahsedelim. Her bölüm 5 yıldız içeriyor ve yarışırken sağ altta "OK" göreceksiniz. Bu OK'yi awesome yapmaya gayret edin. Virajları düzgün alarak, tam gaz durmaksızın boost giderek, oncoming veya near miss yaparak, trafiğin canına okuyarak bu dereceyi arttırın ve awesome'a ulaştığınızda işiniz biraz daha kolaylaşsın. Mesela awesome yapamadınız ama altın madalya aldınız diyelim. Yarışın sonunda 5 yıldız yerine 4 yıldız kazanabiliyorsunuz. Çünkü istatistikler karşınıza geldiğinde performansınıza göre yıldızlar veriliyor ve diyelim ki 4 yıldız kazandınız bu performansa göre, awesome da yapmışsanız o zaman bir yıldız da ondan geliyor. Tabi bu 4 yıldız için altın madalya almanız gerekiyor. Awesome ile bunu beşe tamamlanıyor.
Kazandığınız yıldızlar, bir sonraki rank için ihtiyacınız olan yıldız sayısından düşülüyor. Her event (ana bölüm) belli sayıda yıldız içeriyor ve bu, kendi içinde alt bölümlere bölünüyor. Yıldızlar da bu alt bölümlere serpiştirilmiş vaziyette. Bu alt bölümlerde yarışlardan ayrı bir de gerçekleştirdiğiniz özel anları gösteren yerler mevcut. O bölüme girerek hangilerini yaptığımızı görüyoruz.
Özel an demişken birden aklıma geldi. Horizontal takedown'dan ayrı (herhalde horizontal-yatay- demeliyiz. Nitekim yenisinin adı vertical-dikey-) vertical takedown var. Peki bunu nasıl başaracaksınız? Çok kolay değil (off kolay birşey yok mu kardeşim bu oyunda der gibisiniz sanki). Hani olur da bir yerlerden uçup rakiplerinizden birisinin tepesine binerseniz o zaman vertical takedown oluyor. Bu da sizin hemen hemen her bölümde gerçekleştirmeniz gereken bir durum. Tabi zorunluluğunuz yok. Diğerlerinden de biraz bahsetmek gerekirse: Crash modunda gerekli olan hasarlı araç sayısı, yarış esnasında şehrin belli bölgelerinde yatay ve dikey takedown yapmak, hiç kaza yapmadan bitirmek, yine belli yerlerde fotoğraf yakalamak bunlardan bir kaçı.
Burnout 3: Takedown'dan da bildiğiniz üzere revenge için takedown bunda da var. Yani size takedown yapan araca birden bütün objektifler çevriliyor "aha işte bu rakip seni indirdi, bak bak işte bu!" diyerek sizi çok fena gazlıyor ve varınızı yoğunuzu o arabadan intikam almaya adıyorsunuz. Patladıktan sonra intikam alındı diye bir mesajla içiniz rahatlıyor Ve bu aldığınız intikam da sizin özel anların olduğu yere yansıyor ve OK işareti çakıyor, geriye diğerleri kalıyor.
Bu özel anları gerçekleştirdikten sonra size verilecek ödülleri gösteren bir video giriyor araya ve inanın gerçekten çok şirin videolar. Alabildiğinizi şimdi, alamadığınızı da dilerseniz bölümü tekrar oynayarak almanız mümkün. Önceki oyundan düşük bir oyun sergilerseniz de herhangi bir sorun olmuyor. Ama size şunu söyleyeyim, eğer bu özel anlardan birini ya da bir kaçını gerçekleştirdiniz fakat sonuncu oldunuz ya da altın madalyayı alamadınız, sakın "retry" demeyin. Önce bölümü bitirin. Çünkü o anlar sizin profilinize işleyecek ve o alt bölümde gerçekleştirmeniz gerekenlerden eksilecek. Şimdi birinciliği kasmak için tekrar aynı bölümü açabilirsiniz.

Gelişen modlara bir de Last Man Standing'i eklemiştik. Ayakta kalan son adam. Her tur sonunda son yarışmacı elenirdi. Ama artık bu kadar kolay değil. "Ooo daha turun başındayım ve sonuncuyum, hiç korkum yok, geçerim önümdekini" gibi bir mantık içersindeyseniz hemen kurtulun. Artık turun bitmesini değil size verilen süre içersinde (20 küsür saniyeydi sanırım) sonunculuktan kurtulmanız gerekiyor. Çok stresli hı?
Gelelim en zevkli modlardan birine, traffic attack'a. Amacımız tabi ki altın madalya kazanmak ama bunu yarışarak değil trafikteki araçları check ederek yapacağız. Nedir bu check? Önceden de bahsettiğimiz gibi araçların arkasından biraz dokunarak yollarından çıkartmamız . Bu modda, siz araçları check ederek zaman kazanıyorsunuz. İlk başta bronz madalya için gereken miktar veriliyor ve siz check ettikçe puan alıyorsunuz ve hemen gümüş madalya geliyor ekrana. Altın madalya biraz uzun sürebilir. Ama bölüm gerçekten çok zevkli. Hiç bıkmadan oynuyorsunuz. Ve öfkenizi, hıncınızı trafikteki araçlardan alırken yüzünüz gülecek. Deli sahneler de cabası. Ama dikkat edin. Tır veya otobüs gibi uzun araçlara ya da karşı şeritten gelenlere gümletirseniz gümletirler.
Performansınıza ve aldığınız madalyaya göre de kilitli olan bazı şeyleri açıyorsunuz her zamanki gibi. Bunlar araba, bölüm ve rank oluyor. Oyunun başlarında süre içersinde yarışacağınız bölümlerde çok kasmayın bence. Benim gibi bu hataya düşmeyin. Gerçi hata değil. Sonuçta oyuna alışıyoruz ve daha başlar başlamaz altın madalyaya hırs ediyoruz tabi. Ama size diyeceğim çok psikopata bağlamayın. Çünkü kafayı yiyebilirsiniz. Nedeni ise kazasız belasız, nitro dolu ve arayolları kullandığınız zaman ancak alabileceksiniz altın. İlerledikçe yeni ve çok daha hızlı arabalar açtığınız zaman işiniz kolaylaşacak. En azından bir kere kaza yapma ya da hepsini olmasa da birkaç arayol kullanarak altın madalya için gereken zamanda bitirebiliyorsunuz bölümü.
Oyun grafik açısından Burnout 3: Takedown'dan çok da farklı değil. Gözünüze biraz daha yumuşak gözükebilir. Ama araçların detayları ve yansımaları PS2'miz için oldukça özenerek ve bezenerek yapılmış. Araçlar lisanslı da değil. Ne yapacaklardı? EA gibi lisanslı kullanarak hasar modellemesini mi kapasalardı? Of bundan bahsetmesi bile çok kötü. Yarış dedin mi hasar olacak, parçalanma-dökülme-sarkma her türlü, ne ararsan olmalı. Yollar ise ayrı bir güzel. Ama bu güzellik öldürücü olabiliyor bazen. Çok hızlı gittiğiniz zamanlarda yolu şaşırıp duvara girebiliyorsunuz Kestirme yollara da girmek bazen zor oluyor. Genelde virajlardan hemen sonra çıkıyor karşınıza bu yollar. Bir parmağınız nitroda her zaman. E yavaşlamamalısınız da. Bir şekil bulup kullanmalısınız ama. Nasıl yapacağınız size bağlı.
Müziklerin de gerçi önceki bölümden çok bir farkı yok. Rock ağırlıklı parçalardan oluşan oyundaki bir kaç gruptan söz etmek gerekirse... Şey buna yazının sonunda değineceğim. Liste azıcık uzun . Ama şarkıların hoşunuza gideceğinden eminim. Aksiyon dolu bu yarış oyunu için gerçekten iyi seçilmiş parçalar. Gaz da veriyor aradan.
"...her zaman altın madalya almak istemeyeceksiniz..." derken çok ciddiydim. Sebebi ve bence oyunun en büyük eksiği, yükleme süreleri. BO2'yi gözünüzün önüne getirin. Hoşunuza gitmeyen bir yarış ya da trafik faciasını düşünün. Retry dedikten hemen sonra oyuna başlıyorduk. Ama gelin görün ki bu Burnout 3: Takedown ile son buldu. Çünkü gelişen grafikler, sesler ve yenilikler oyuna katıldıkça yükleme süreleri de bununla birlikte uzadı ve bu da sizi bazen az da olsa sinirlendiriyor. Yarışlarda onbeş-yirmi saniye kadar beklerken bu, crash'de hemen hemen on saniye kadar sürüyor. Size kısa gibi gözükebilir şimdi ama oynadığınızda dediğimi daha iyi anlayacaksınız. Ama kafaya takacak kadar da değil. Oyunu oynarken genelde mutlu bir ifadeye sahipsiniz. Hal böyle olunca bu eksileri düşünmenin ne gereği var, değil mi?
Arkadaşlar! Size sesleniyorum! Gidin alıverin şunu bir zahmet. Bakın yiyen şişman yemiyen pişman. Saat gecenin 3:40'ı ve ben, sahur yaparken bir yandan Bon Jovi'nin son albümünü (Have A Nice Day) dinleyerek yazdığım bu incelemeyi sonuna kadar, sabırla okuyan herkese teşekkürlerimi sunuyorum ve yazımı noktalıyorum.
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-28-2015, 05:24 PM   #3
Senior Member
 
Üyelik tarihi: Apr 2015
Mesajlar: 11.064
Standart


Aksiyon-yarış oyunları içersinde kendisine apayrı bir yer edinmiş Burnout: Revenge, sizlere mükemmel bir şölen sunuyor. Ama denemesi bedava değil . Bahsettiğim soundtrack'lere gelince:
Andy Hunter - Come On
Animal Alpha Bundy
Apocalyptica - Life Burns!
Asian Dub Foundation Flyover
Avenged - Sevenfold Beast...
Billy Talent - Red Flag
Bloc Party Helicopter
Bullet For My Valentine - Hand Of Blood
The Chemical Brothers - The Big Jump
CKY - As The Tables Turn
Comeback Kid - Wake The Dead
The Dead 60s - Riot Radio
Dogs - Tuned to a Different Station
The Doors - Break On Through (To The Other Side) BT vs. The Doors Remix
Emanuel - The Hey Man!
Fall Out Boy - Dance, Dance
Finch Ink
Funeral For A Friend - All The Rage
Infusion - Better World (Adam Freeland Mix)
LCD Soundsystem - Daft Punk is Playing at My House (Soulwax Shibuya Mix)
Goldfinger - I Want
Junkie XL Today
Maximo Park - Apply Some Pressure
Mindless Self Indulgence - Straight To Video (KMFDM Remix)
Morningwood - Nu Rock
MxPx - Heard That Sound
Nine Black Alps - Shot Down
OK Go - Do What You Want
Pennywise - Stand Up
The Academy Is... - Almost Here
The All-American Rejects - Top Of The World
The Black Velvets - Fear And Loathing
The Bravery - An Honest Mistake (Superdiscount Remix)
The Outline Shotgun
The Starting Line - The World
Thrice Lullaby
Timo Maas - First Day (General Midi Remix)
Tsar - Band-Girls-Money
Unwritten Law - F.I.G.H.T.
We Are Scientists The Great Escape
Yellowcard - Lights And Sounds
meltem isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı



Tüm Zamanlar GMT Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:45 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Canlı bahis siteleri istanbul escort eryaman escort bursa escort bursa escort bursa escort

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35